Infobar icon

Adăugați imprimare în coș sau produse OUTLET

Categorie
 
 
 
RO 2
 
 
 
 
 
 

Termenii și condițiile generale ale magazinului online GIVsport

1. Dispoziții introductive

1.1. Operator

  • Magazinul online de la https://www.givsport.ro (denumit în continuare „magazinul online”) este operat de compania GIVsport s.r.o., cu sediul social la Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, înregistrată în comerțul comercial. registrul Judecătoriei Žilina, Secția: SRL, inserarea nr. 66444/L, număr ID: 50 527 584 (denumit în continuare „operator” sau „vânzător”), legătură bancară: Slovenská sporiteľňa, a.s., nr. cont: SK98 0900 0000 0051 1988 0466. Date suplimentare despre vânzător importante pentru contactul consumatorului cu vânzătorul sunt următoarele:
    e-mail: iinfo@givsport.ro

1.2. Cumpărător

  • 1.2.1. Cumpărătorul este orice persoană fizică sau juridică care a încheiat un contract la distanță cu vânzătorul prin intermediul magazinului online de la https://www.givsport.ro (denumit în continuare „cumpărător”).
    1.2.2. Consumatorul este cumparatorul - persoana fizica care, la incheierea si indeplinirea contractului, nu actioneaza in sfera activitatii sale comerciale sau de alta natura, loc de munca sau profesie (denumit in continuare "consumatorul").
    1.2.3. Un antreprenor este un cumpărător - o persoană care nu este un consumator. De asemenea, se consideră întreprinzător orice persoană care încheie contracte legate de propria sa afacere, producție sau activitate similară în exercitarea independentă a profesiei sale sau persoana care acționează în numele sau în contul unui antreprenor (denumită în continuare ca „antreprenor”).

1.3. Condiții de afaceri

  • 1.3.1. Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „termeni și condiții”) reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg în legătură cu sau pe baza contractului de cumpărare încheiat între vânzător și cumpărător prin intermediul magazinului online (denumit în continuare „contractul de cumpărare”).
    1.3.2. Condițiile de afaceri fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Cu excepția cazului în care acordurile care abate sunt menționate în mod explicit în contractul de cumpărare sau în anexele acestuia, sau valabilitatea unor prevederi ale acestor termeni și condiții nu este exclusă sau modificată în alt mod prin contractul de cumpărare sau alt acord expres între operator și cumpărător, acești termeni și condiții se aplică altfel relațiilor reciproce ale părților contractante.
    1.3.3. Raporturile juridice dintre vânzător și consumator, nereglementate în mod expres, sunt reglementate de prevederile relevante ale Legii nr. 40/1964 Coll. Codul civil cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”), Legea nr. 250/2007 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorului”), Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri în baza unui contract încheiat la distanță”), totul în redactarea reglementărilor legale ulterioare.
    1.3.4. Raporturile juridice dintre vânzător și întreprinzător, expres nereglementate, sunt reglementate de prevederile relevante ale Legii nr. 513/1991 Coll. Codul comercial modificat prin legislația ulterioară.
    1.3.5. Acești termeni și condiții includ și politica de reclamații a vânzătorului (denumită în continuare „Politica de reclamații”) emisă în conformitate cu prevederile relevante ale Legii privind protecția consumatorilor, Legea privind protecția consumatorilor pentru vânzarea de bunuri în baza unui contract încheiat la un distanta, prin care vanzatorul informeaza consumatorii despre conditiile si metoda reclamatiilor, despre procedurile de aplicare si procesare a reclamatiilor, reclamatiilor si sugestiilor consumatorilor, inclusiv informatii despre unde poate fi aplicata reclamatia si despre efectuarea reparatiilor in garantie aferente bunurilor achizitionate in magazinul online.
    1.3.6. Vânzătorul în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 litera n) din Legea privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri în baza unui contract încheiat la distanță informează consumatorul că nu s-a angajat să respecte niciun cod de conduită.

2. Încheierea contractului de cumpărare

2.1. Oferta de bunuri

  • Oferta de bunuri înseamnă bunurile selectate oferite prin catalogul de pe site-ul magazinului online, unde vânzătorul informează consumatorul înainte de încheierea contractului de cumpărare sau înainte de expedierea comenzii, într-o manieră clară și inteligibilă, principalele caracteristici ale mărfurilor sau natura serviciului, precum și alte fapte impuse de lege în măsura adecvată mijloacelor de comunicare utilizate.

2.2. Un ordin

  • 2.2.1. Cumpărătorul poate crea o comandă folosind formularul de pe site-ul magazinului online. La crearea unei comenzi folosind formularul, cumpărătorul selectează mărfurile care îl interesează, alege cantitatea necesară, modalitatea de transport (vezi articolul 2.4.1.) și modalitatea de plată (vezi articolul 2.5.1.), în timp ce consumatorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „comandă cu obligație de plată”.
    2.2.2. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții și că este conștient că o parte a comenzii este obligația de a plăti prețul de achiziție. Totodata, cumparatorul, antreprenorul ia la cunostinta ca prin trimiterea comenzii, este de acord cu acesti termeni si conditii ale vanzatorului in intregime.

2.3. Încheierea contractului de cumpărare

  • 2.3.1. Relatia contractuala dintre vanzator si consumator se stabileste prin livrarea comenzii de bunuri cu obligatia de plata de catre consumator catre vanzator. Vânzătorul confirmă primirea comenzii prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail a consumatorului.
    2.3.2. Relația contractuală dintre operator și antreprenor se stabilește prin livrarea acceptării comenzii (acceptare), pe care operatorul o trimite antreprenorului la adresa electronică specificată de antreprenor la crearea comenzii.
    2.3.3. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (de exemplu, costurile conexiunii la Internet sau costurile comunicațiilor telefonice) sunt plătite de către cumpărător însuși.

2.4. Tipul de transport

  • 2.4.1. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în contractul de cumpărare, modalitatea de livrare a bunurilor este stabilită de vânzător. În cazul în care modalitatea de transport a mărfurilor comandate este convenită pe baza cererii cumpărătorului, cumpărătorul suportă orice costuri suplimentare pentru metoda de transport aleasă în cazul retragerii din contract în termenul legal de 14 zile, adică consumatorul suportă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de vânzător.
    2.4.2. Trimiterea mărfurilor comandate înseamnă trimiterea acestora la adresa dată de cumpărător la crearea comenzii. Cumpărătorul ia la cunoștință că costul expedierii/transportului mărfurilor comandate poate fi adăugat la prețul mărfurilor comandate, conform listei de prețuri curente a transportatorului.
    2.4.3. In cazul solicitarii cumparatorului de a trimite marfa in strainatate, la pretul marfii comandate se vor adauga costurile de expediere/transport in strainatate a marfurilor comandate, despre care vanzatorul va anunta cumparatorul in prealabil.

2.5. Modalitate de plată

  • 2.5.1. Operatorul oferă o alegere dintre următoarele metode de plată: cu cardul de plată prin internet, prin transfer bancar după finalizarea comenzii, ramburs la livrare la preluarea mărfii de la transportator sau în numerar la ridicarea personală la punctul de vânzare al operatorului . Acest lucru nu afectează dreptul vânzătorului de a permite exclusiv plata în avans în cazuri justificate.
    2.5.2. Atunci când alege să plătească cu un card de plată prin Internet, cumpărătorul va fi redirecționat către un server de plată terț după finalizarea comenzii, unde va completa informațiile de plată necesare. Dupa verificarea valabilitatii acestora, comanda va fi confirmata si suma egala cu pretul de achizitie va fi dedusa din contul cumparatorului.
    2.5.3. Atunci când alege să plătească prin transfer bancar, cumpărătorul plătește prețul comenzii înainte de finalizarea acesteia în contul bancar al operatorului, indicând simbolul variabil, care este numărul comenzii și pe care cumpărătorul îl primește la finalizarea comenzii, în timp ce mărfurile va fi trimis cumparatorului numai dupa ce pretul de achizitie a fost creditat in contul vanzatorului.pentru bunuri sub forma de transfer bancar, pretul de achizitie se considera achitat in ziua in care suma respectiva este creditata in contul vanzatorului.
    2.5.4. În cazul plății ramburs la primirea mărfii de la transportator, cumpărătorul ia la cunoștință că la prețul bunurilor comandate se poate adăuga costul de aranjare la livrare, conform listei de prețuri curente a transportatorului.
    2.5.5. Prețurile bunurilor și serviciilor oferite sunt afișate inclusiv taxa pe valoarea adăugată (denumită în continuare „TVA”), cu excepția cazului în care în preț se precizează în mod expres că prețul este afișat fără TVA.

2.6. Drepturi si obligatii rezultate din incheierea contractului de cumparare

  • 2.6.1. Operatorul este obligat sa livreze cumparatorului marfa comandata la pretul convenit, iar cumparatorul este obligat sa accepte marfa si sa plateasca pretul de achizitie, inclusiv costurile metodei alese de transport a marfurilor.
    2.6.2. În cazul încălcării termenilor contractului de cumpărare sau a condițiilor comerciale de către cumpărător, operatorul își rezervă dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare, dacă legea nu prevede altfel. Într-un astfel de caz, cumpărătorul este obligat să despăgubească operatorul pentru orice și toate daunele, și mai ales să ramburseze operatorului toate costurile asociate comenzii sale, în special costurile de expediere a mărfurilor, cu excepția cazului în care cumpărătorul le preia.
    2.6.3. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și adevărate la comanda bunurilor. Datele necesare încheierii contractului de cumpărare date de cumpărător sunt considerate corecte de către vânzător.
    2.6.4. Toate notificările de la vânzător în orice mod legate de comandă, sau odată cu contractul de cumpărare, poate fi livrat cumpărătorului la adresa electronică specificată în contul său de utilizator sau specificată de cumpărător în comandă.

2.7. Vouchere cadou și coduri de reducere

  • 2.7.1. La crearea unei comenzi, cumpărătorul poate introduce codurile conținute pe tichetele cadou achiziționate și codurile de reducere furnizate de operator în conformitate cu regulile acestora.
    2.7.2. Dacă nu se specifică expres altfel de către operator, vouchere cadou sau coduri de reducere:
    o nu poate fi aplicat în mod repetat;
    o nu pot fi combinate între ele;
    nu poate fi folosit pentru achiziționarea de vouchere suplimentare
    2.7.3. În cazul retragerii din contractul de cumpărare din orice motiv sau al oricărei alte returnări rezonabile de către cumpărător către vânzător a mărfurilor achiziționate pe baza unui cod de reducere, cumpărătorul are dreptul la rambursarea sumei/platei pe care vânzătorul de fapt. primite de la consumator în baza contractului sau în legătură cu acesta.
    2.7.4. Dacă voucherul cadou sau codul de reducere are o perioadă limitată de valabilitate, cumpărătorul are dreptul de a utiliza voucherul cadou sau codul de reducere numai înainte de expirarea acestuia. Vânzătorul nu oferă bani sau orice altă formă de compensare pentru valoarea neutilizată a certificatului cadou sau a codului de reducere.
    2.7.5. Voucherul cadou sau codul de reducere nu poate fi schimbat cu bani. În cazul în care cumpărătorul achiziționează bunurile la un preț mai mic decât valoarea voucherului cadou sau a codului de reducere, el nu are dreptul la rambursarea contravalorii voucherului cadou sau a codului de reducere sau la un nou voucher cadou sau cod de reducere pentru restul din valoarea voucherului cadou sau a codului de reducere utilizat inițial.
    2.7.6. În cazul în care un voucher cadou sau cod de reducere este utilizat cu încălcarea regulilor operatorului de utilizare a tichetelor cadou și a codurilor de reducere în cauză, operatorul are dreptul de a respinge voucherul cadou sau codul de reducere astfel aplicat și de a se retrage din contractul încheiat. contract de achiziție.

3. Livrarea mărfurilor

3.1. Data de livrare

  • 3.1.1 Operatorul, ținând cont de condițiile enumerate mai jos, se obligă să trimită bunurile către cumpărător în cel mai scurt timp posibil, în cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului. In cazul platii cu cardul de plata pe internet printr-un gateway de plata sau prin transfer bancar dupa finalizarea comenzii, operatorul va trimite marfa numai dupa ce plata a fost creditata in contul sau bancar.
    3.1.2. Operatorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de întârzierea expedierii sau livrării mărfurilor din motive care nu sunt imputabile vânzătorului.

3.2. Transport, livrare si receptie marfa

  • 3.2.1. Consumatorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor achiziționate prin preluarea acestora. Antreprenorul recunoaște că dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a întregului preț de achiziție pentru bunurile comandate. În momentul preluării mărfii, riscul de deteriorare a mărfii trece și la cumpărător.
    3.2.2. Livrarea mărfurilor include o dovadă de cumpărare, care conține data vânzării, descrierea produsului (denumirea și cantitatea produsului), prețul de achiziție (indicând prețul produsului individual și prețul total plătit de consumator) și informații. despre vânzător (numele comercial și adresa vânzătorului) ). Vânzătorul va trimite cumpărătorului un document fiscal în formă electronică, la cerere.
    3.2.3. Vânzătorul îl sfătuiește pe cumpărător să verifice integritatea ambalajului mărfurilor la primirea mărfii de la transportator și, în cazul oricăror erori, să notifice imediat transportatorul și, în același timp, să informeze vânzătorul. În cazul detectării unei încălcări a coletului care indică pătrunderea neautorizată în transport, cumpărătorul este sfătuit să nu preia transportul de la transportator și să completeze o evidență de deteriorare a transportului. Prin semnarea bonului de livrare, cumpărătorul confirmă că ambalajul transportului care conținea marfa a fost intact și nedeteriorat.
    3.2.4. Cumpărătorul este obligat să depună la vânzător fără întârzieri nejustificate o cerere de avarie mecanică a mărfurilor, mărfuri neconforme etc., care nu au fost evidente la preluarea transportului de mărfuri de la transportator.
    3.2.5. În cazul în care, din motive din partea cumpărătorului, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a mărfurilor, sau costurile asociate cu o altă metodă de livrare.
    3.2.6. Operatorul are dreptul de a plăti costurile asociate transportului mărfurilor în cuantumul conform listei de prețuri curente a transportatorului care efectuează metoda aleasă de transport al mărfurilor, în timp ce cuantumul costurilor asociate transportului este indicat în transport. opțiuni în magazinul online al vânzătorului.
    3.2.7. Livrare gratuită: Numai clienții care comandă peste valoarea minimă de 100 EUR au dreptul la livrare gratuită.

3.2. Defecte de marfa

  • 3.3.1. Bunurile prezintă defecte dacă nu corespund specificației menționate în Oferta de Bunuri conform punctului 2.1. acești termeni și condiții. Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care le au bunurile în timpul tranziției riscului de deteriorare a bunurilor; Vânzătorul este responsabil pentru defectele apărute după acest timp numai dacă acestea au fost cauzate de o încălcare a obligațiilor sale în timpul livrării bunurilor. Vânzătorul este responsabil pentru defectele produsului acoperite de garanția vânzătorului în limita garanției.
    3.3.2. Dacă este un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul de a-l elimina gratuit, la timp și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere înlocuirea mărfii, sau dacă defectul se referă doar la o parte a mărfii, înlocuirea piesei, dacă aceasta nu implică costuri disproporționate pentru vânzător având în vedere prețul marfa sau gravitatea defectului. În loc să înlăture defectul, vânzătorul poate oricând înlocui bunurile defecte cu una perfectă, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului
    3.3.3 În cazul în care este un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau de a se retrage din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului dacă defectele pot fi înlăturate, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În cazul în care există alte defecte care nu pot fi înlăturate, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul articolului.

4. Retragerea din contractul de cumpărare

4.1. Retragerea din contractul de cumpărare de către cumpărător

  • 4.1.1. Doar cumpărătorul – consumatorul are dreptul de a se retrage din contract conform prezentului articol al termenilor și condițiilor, i.e. o persoana fizica care este si cumparator si la incheierea si indeplinirea contractului nu actioneaza in sfera activitatii sale comerciale sau a altor afaceri, loc de munca sau profesie.
    4.1.2. În cazul în care contractul de cumpărare este încheiat la distanță (prin magazinul online) sau în afara sediului vânzătorului și, în același timp, dacă vânzătorul a furnizat în timp util și în mod corespunzător consumatorului informații despre dreptul de retragere din contract, condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere din contract, inclusiv formularul de retragere din contract (în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 lit. h) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri în baza unui contract la distanta) si sub rezerva indeplinirii simultane a faptelor cerute de lege, consumatorul are potrivit Legii privind protectia consumatorului in vanzarea de bunuri in baza unui contract incheiat la distanta, dreptul de a se retrage din contractul de cumparare fara dând un motiv și fără nicio sancțiune într-un termen de 14 zile de la data primirii mărfii (denumită în continuare „perioada legală de retragere din contract”).
    4.1.3. În cazul în care vânzătorul a furnizat consumatorului informații conform paragrafului anterior doar ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la începerea perioadei de retragere din contract conform paragrafului anterior, perioada de retragere din contract va expira după 14 zile din ziua în care vânzătorul și-a îndeplinit suplimentar obligația de informare.
    4.1.4. În cazul în care vânzătorul nu a furnizat consumatorului informațiile cerute de lege cu privire la posibilitatea și modalitatea de retragere din contract nici în perioada suplimentară conform paragrafului anterior, perioada de retragere din contract va expira după 12 luni și 14 zile. de la data primirii mărfii.
    4.1.5. Bunurile se consideră a fi preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate, sau dacă
    bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul primirii ultimei bunuri livrate;
    livreaza marfa formata din mai multe piese sau piese, in momentul preluarii ultimei piese sau ultimei piese;
    furnizeaza marfa in mod repetat in perioada definita, in momentul acceptarii primei marfuri livrate.
    4.1.6. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere.
    4.1.7. Operatorul prelungește dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de cumpărare încheiat la distanță cu 90 de zile calendaristice din ziua primirii bunului (denumit în continuare „perioada prelungită/prelungită de retragere din contract”), fără a indica un motiv. si fara penalitati. Cu toate acestea, consumatorul recunoaște că, în perioada de retragere prelungită/prelungită de 90 de zile după expirarea perioadei legale de retragere de 14 zile conform paragrafului anterior, consumatorul are dreptul să se retragă din contract numai dacă consumatorul îndeplinește următoarele condiții :
    • bunurile sunt complete, nedeteriorate și, pe cât posibil, în ambalajul original nedeteriorat;
    • nu prezinta urme de utilizare; A
    • bunurile sunt dovedit neutilizate dacă sunt parțial sau complet protejate de legea dreptului de autor sau dacă sunt destinate consumului unic; în același timp
    • „Vochetele cadou și codurile de reducere” conform pct. 2.7 nu au fost aplicate. acești termeni și condiții.
  • 4.1.8. În cazul în care consumatorul (i) în termenul legal de retragere de 14 zile notifică operatorul că se retrage din contract sau (ii) în perioada de retragere prelungită/prelungită de 90 de zile (adică începând cu a 15-a zi de la data primirii a mărfurilor) informează operatorul în conformitate cu reglementările legale aplicabile, precum și în conformitate cu acești termeni și condiții, că se retrage din contract și, în același timp, returnează bunurile în acest termen nu mai târziu de 90 de zile. de la data primirii mărfii contractul de cumpărare se anulează de la început. Pentru a se retrage din contract, consumatorul poate folosi dovada de cumpărare pe care a primit-o împreună cu bunurile achiziționate, sau acest formular general pentru retragerea din contract și reclamații. În formularul menționat se vor menționa cel puțin numele și prenumele consumatorului, numărul comenzii, descrierea bunurilor și numărul contului pentru rambursare.
    4.1.9. În această perioadă, consumatorul are dreptul de a despacheta și testa bunurile într-un mod similar cu cel obișnuit atunci când cumpără într-un magazin clasic „cărămidă și mortar”, în măsura necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare în termenul legal de 14 zile, consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor care a avut loc ca urmare a unei astfel de manipulări a bunurilor, care depășește sfera de aplicare a manipularea necesară pentru determinarea proprietăților și funcționalității mărfurilor. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare în termenul prelungit de 90 de zile (după expirarea perioadei legale de 14 zile), iar bunurile returnate nu sunt complete sau sunt utilizate sau deteriorate în mod demonstrabil, operatorul are dreptul să despăgubiri din partea consumatorului.Într-un astfel de caz (adică în cazul retragerii din contract în perioada prelungită de 90 de zile după expirarea perioadei legale de 14 zile), vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare convenit redus cu prejudiciul/suma corespunzătoare valorii reduse a prețului bunurilor returnate.
    4.1.10. Consumatorul recunoaște că, în conformitate cu prevederile § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri în baza unui contract încheiat la distanță nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este:
    a) prestarea unui serviciu, dacă prestarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de a se retrage din contract după prestarea integrală a serviciului; și dacă a avut loc prestarea completă a serviciului;
    b) vânzarea de bunuri sau prestarea unui serviciu, al cărui preț depinde de mișcarea prețurilor pe piața financiară, pe care vânzătorul nu o poate influența și care poate interveni în perioada de retragere din contract;
    c) vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui singur consumator;
    d) vânzarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări sau deteriorări rapide;
    e) vânzarea de mărfuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost spart după livrare;
    f) vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare;
    g) vânzarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, iar livrarea acestora poate fi efectuată nu mai devreme de 30 de zile mai târziu, iar prețul acestora depinde de mișcarea prețurilor pe piață. , pe care vânzătorul nu poate influența;
    h) efectuarea de reparații sau întreținere urgentă pe care consumatorul le-a solicitat în mod expres vânzătorului; acest lucru nu se aplică contractelor de servicii și contractelor al căror obiect este vânzarea de bunuri, altele decât piese de schimb necesare pentru reparații sau întreținere, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei vânzătorului la consumator și consumatorul nu a comandat aceste servicii sau bunuri în avans;
    i) vânzarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul a despachetat acest ambalaj;
    j) vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor pe bază de contract de abonament și a vânzării de cărți nefurnizate în ambalaje de protecție;
    k) prestarea de servicii de cazare în alt scop decât cazarea, transportul de mărfuri, închirierea autoturismelor, prestarea de servicii de catering sau prestarea de servicii legate de activități de agrement și potrivit cărora vânzătorul se obligă să presteze aceste servicii la momentul convenit sau în termenul stabilit. termenul convenit;
    l) furnizarea de conținut electronic altul decât pe un suport fizic, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de retragere din contract.

4.2. Exercitarea dreptului de retragere din contract de către consumator

  • 4.2.1. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contract conform paragrafelor anterioare ale acestor termeni și condiții cu vânzătorul în formă scrisă sau sub formă de înregistrare pe alt suport durabil; în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice declarație clar formulată a consumatorului prin care își exprimă voința de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere din contract”) este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract. Consumatorul poate folosi formularul de retragere din contract, care i-a fost oferit de vânzător fie împreună cu bunurile, fie trimis prin e-mail.
    4.2.2. Termenul de retragere din contract se consideră păstrat dacă notificarea de retragere din contract a fost transmisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a termenului de retragere din contract conform pct. 4.1. acești termeni și condiții. În cazul retragerii din contract, contractul se reziliază de la început, în timp ce orice contract adițional legat de contractul din care consumatorul s-a retras se reziliază și de la început.
    4.2.3. În cazul exercitării dreptului de retragere din contractul de cumpărare în termenul legal de 14 zile, consumatorul este obligat să trimită bunurile înapoi sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să primească bunurile în termen de 14 zile. zile din ziua retragerii din contract. Marfa trebuie trimisă la adresa vânzătorului, și anume GIVsport s.r.o., Pod lipami 96, 033 01 Liptovský Hrádok. Acest lucru nu se aplica in cazul in care vanzatorul isi propune sa ridice marfa personal sau printr-o persoana autorizata de acesta. Termenul conform primei teze se consideră a fi respectat dacă mărfurile au fost predate la transport cel târziu în ultima zi a termenului.
    4.2.4. În cazul în care cumpărătorul-consumator se retrage din contractul de cumpărare în termenul prelungit de 90 de zile de la expirarea termenului legal de 14 zile, cumpărătorul-consumator este obligat să returneze bunurile cel târziu la sfârșitul celei de-a 90-a zile. de la data primirii mărfii, în caz contrar expiră dreptul la rambursarea prețului de cumpărare.
    4.2.5. În cazul în care consumatorul se retrage în mod legitim din contractul de cumpărare, operatorul este obligat fără întârzieri inutile, în cel mult 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, să returneze toate fondurile, inclusiv costurile de livrare a bunurilor, în cuantumul corespunzătoare cea mai ieftină modalitate de livrare a mărfurilor oferită, în același mod în care a folosit consumatorul cu plata sa. Vânzătorul va returna consumatorului fondurile primite în alt mod, dacă consumatorul a fost de acord cu acest lucru și dacă acest lucru nu implică costuri suplimentare.
    4.2.6. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de vânzător.
    4.2.7. Consumatorul ia la cunostinta ca costurile de livrare a bunurilor vor fi rambursate doar in cazul retragerii din contract in intregime.
    4.2.8. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, operatorul nu este obligat să returneze consumatorului fondurile/plățile primite înainte ca acesta să îi predea (livră) bunurile acestuia sau până la consumator. dovedește că a trimis marfa înapoi operatorului.
  • 4.2.9. În cazul în care consumatorul se retrage în mod justificat din contractul de cumpărare, consumatorul poate conveni cu vânzătorul ca costurile pentru livrarea bunurilor comandate să fie rambursate de așa-numita de „expediere de retur”, i.e. sub forma rambursării costurilor de returnare a mărfii către vânzător. În cazul în care consumatorul returnează bunuri dintr-o singură comandă în mai multe expedieri, acesta are dreptul să folosească o singură etichetă.
    4.2.10. Consumatorul recunoaște că, în cazul în care consumatorul se retrage din contract, el va suporta costurile de returnare a bunurilor către vânzător conform § 10 alin. 3 din Legea privind protectia consumatorului la vanzarea de bunuri in baza unui contract incheiat la distanta, iar in cazul in care se retrage din contractul incheiat la distanta, si costurile de returnare a bunurilor, care, prin natura lor, nu pot fi returnat prin posta.
    4.2.11. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor, care a survenit ca urmare a unei astfel de manipulări a bunurilor, care depășește domeniul de aplicare al manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor.
    4.2.12. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare fără autorizație și/sau cu încălcarea legislației aplicabile și, în ciuda acestui fapt, trimite bunurile către operator, bunurile nu vor fi acceptate sau vor fi depozitate de către vânzător în conformitate cu prevederile relevante din Codul civil.
    4.2.13. Dacă un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, se încheie un contract cadou între vânzător și cumpărător cu o clauză de retragere, iar dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul cadou în legătură cu cadoul își pierde efectivitatea. iar cumpărătorul este obligat să furnizeze marfa cu cadoul vânzătorului să dea înapoi.
    4.2.14. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, acesta nu are, în conformitate cu prevederile § 8 alin. 5 din Legea privind protecția consumatorului în cazul vânzărilor la distanță de bunuri, dreptul la rambursarea prețului pentru un serviciu suplimentar, dacă obiectul contractului adițional este prestarea unui serviciu și dacă acest serviciu a fost prestat integral; (in special pretul pentru serviciul ramburs).

4.3. Retragerea din contractul de cumpărare de către operator

  • 4.3.1. Operatorul acordă atenție unei bune orientări în zona pieței a mărfurilor vândute, cu toate acestea, poate apărea în mod excepțional o situație când nu va putea livra mărfurile comandate în condițiile convenite în contractul de cumpărare, sau nu o va putea livra deloc din motive care nu sunt de partea lui. Prin urmare, operatorul își rezervă dreptul în astfel de cazuri de a se retrage din contractul de cumpărare încheiat cu cumpărătorul, care este antreprenor, iar cumpărătorul, antreprenor, este de acord cu un astfel de caz excepțional.
    4.3.2. Operatorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare încheiat cu cumpărătorul, care este și antreprenor, dacă furnizorul mărfurilor comandate către vânzător a modificat semnificativ prețurile, dacă au existat modificări semnificative ale prețurilor de transport. a mărfurilor sau dacă operatorul descoperă că bunurile au fost oferite în mod eronat la un preț greșit, iar cumpărătorul nu a acceptat modificarea relevantă a contractului de cumpărare, așa-numita o creștere a prețului mărfurilor sau o creștere a costurilor de transport.
    4.3.3. Cumpărătorul care este antreprenor recunoaște că vânzătorul nu are obligația de a încheia un contract de cumpărare cu cumpărătorul care este antreprenor. Cumpărătorul recunoaște în continuare că vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare încheiat cu cumpărătorul, care nu este antreprenor, care în oricare dintre relațiile anterioare privind obligațiile cu vânzătorul și-a încălcat în mod substanțial obligația. Încălcarea relației contractuale anterioare într-un mod substanțial este considerată în scopul retragerii din contract ca o acțiune conform § 345 din Codul comercial.
    4.3.4. În cazul în care operatorul se retrage din contractul de cumpărare, acesta este obligat să informeze imediat cumpărătorul la adresa electronică furnizată de către cumpărător în momentul realizării comenzii. În plus, acesta este obligat să returneze cumpărătorului prețul integral de achiziție al bunurilor, dacă acesta a fost deja achitat sau redus în conformitate cu acești termeni și condiții și reglementările legale relevante.

5. Condiții de garanție

  • Condițiile de garanție pentru mărfuri sunt guvernate de Procedura de reclamații a vânzătorului și de reglementările legale în vigoare.

6. Posibilitatea soluționării alternative a litigiilor

  • 6.1. Soluționarea alternativă a litigiilor este procedura unei entități de soluționare alternativă a litigiilor în conformitate cu Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor privind consumatorii (Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor privind consumatorii și privind modificările aduse anumitor acte, denumită în continuare și „Lege privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor”), care are ca scop ajungerea la o soluționare pe cale amiabilă a litigiului dintre părțile în litigiu.
    6.2. Părțile în litigiu sunt consumatorul, care a depus o moțiune de inițiere a unei soluții alternative a litigiului, și vânzătorul, împotriva căruia este îndreptată cererea.
    6.3. Subiectul soluționării alternative a litigiilor este corpul de soluționare alternativă a litigiilor și entitatea juridică autorizată înregistrată în lista ținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela). /alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/ list-of-subjects-of-alternative-solution-of-consumer-disputes). Organele de soluționare alternativă a litigiilor sunt:
    a) Oficiul pentru Reglementarea Industriilor de Rețea;
    b) Oficiul pentru Reglementarea Comunicaţiilor Electronice şi Serviciilor Poştale;
    c) Inspecția Comerțului Slovacă;
    d) Societatea pentru Protecția Consumatorului (S.O.S.) Poprad;
    e) Avocatul Poporului Bancar al Asociației Bancare Slovace;
    f) OMBUDSPOT, asociatie pentru protectia drepturilor consumatorilor;
    g) Asociația Slovacă a Societăților de Asigurări.
    6.4. Consumatorul are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, prin e-mail la obchod@givsport. sk sau prin poștă la adresa: Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01.
    6.5. Consumatorul are dreptul de a depune o propunere de începere a unei soluții alternative a litigiilor (denumită în continuare „propunere”) subiectului soluționării alternative a litigiilor, în cazul în care vânzătorul a răspuns negativ solicitării conform paragrafului anterior sau nu a să răspundă acestuia în termen de 30 de zile de la data trimiterii acestuia, în modul și în condițiile specificate mai detaliat în Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor.
    6.6. Subiectul soluționării alternative a litigiilor poate respinge o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor, printre alte motive, din următoarele motive:
    a) dacă consumatorul depune o propunere după expirarea unui an de la data respectivă
    1. livrarea răspunsului negativ al vânzătorului la cererea de corectare a consumatorului sau
    2. expirarea zadarnică a termenului de 30 de zile din ziua în care consumatorul a transmis vânzătorului o cerere de rectificare, la care vânzătorul nu a răspuns;
    b) consumatorul nu a încercat în mod demonstrabil să rezolve litigiul prin comunicarea cu vânzătorul înainte de depunerea propunerii;
    c) valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește suma de 20 euro;
    problema la care se referă propunerea a fost deja tratată anterior și consumatorul a fost informat cu privire la detaliile depunerii sale, în timp ce propunerea nu conține fapte noi și o soluționare alternativă a litigiului ar fi în mod evident inadecvată, având în vedere toate circumstantele;
    e) având în vedere toate împrejurările, este evident că o soluție alternativă a litigiului nu ar putea fi condusă decât cu desfășurarea unui efort disproporționat.
    6.7 Subiectul soluționării alternative a litigiilor este obligat să procedeze în mod independent, imparțial, cu atenția profesională cuvenită, în scopul soluționării litigiului, ținând cont de protecția drepturilor și intereselor legitime ale părților în litigiu. Dacă, după o evaluare amănunțită a tuturor faptelor constatate și a declarațiilor părților în litigiu, este clar că părțile în litigiu sunt interesate de o soluționare pe cale amiabilă a litigiului, subiectul soluționării alternative a litigiului va întocmi un proiect. acord privind soluționarea litigiului.
    6.8. În cazul în care părțile în litigiu nu ajung la un acord conform paragrafului anterior, iar subiectul soluționării alternative a litigiului, pe baza faptelor pe care le descoperă în cursul soluționării alternative a litigiului, ajunge la concluzia justificată că vânzătorul a încălcat drepturile consumatorului conform reglementărilor pentru protecția drepturilor consumatorilor, va înceta soluționarea alternativă a litigiilor prin emiterea unui aviz motivat neobligatoriu.
    6.9. Soluționarea alternativă a litigiilor se încheie la data (a) încheierii acordului de soluționare a litigiilor; (b) emiterea unui aviz motivat; (c) amânarea propunerii; (d) decesul sau declararea decesului în cazul unei părți în litigiu care este persoană fizică; (e) dizolvarea fără succesor legal în cazul unei părți la diferend care este o entitate juridică; sau (f) ștergerea persoanei juridice autorizate din listă.

7. Protecția datelor cu caracter personal

7.1. Informații personale

  • 7.1.1. Datele cu caracter personal sunt date referitoare la o persoană fizică specificată sau determinabilă, prin care o astfel de persoană este o persoană care poate fi determinată direct sau indirect, în special pe baza unui identificator general aplicabil sau pe baza uneia sau mai multor caracteristici sau semne care fac să-și ridice identitatea fizică, fiziologică, psihologică, psihică, economică, culturală sau socială.
    7.1.2. Vânzătorul, în calitate de operator care pregătește prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanei în cauză, înainte de a obține date cu caracter personal în conformitate cu prevederile § 15 din Legea nr. 122/2013 Col. privind protecția datelor cu caracter personal și modificările aduse anumitor acte (denumită în continuare „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”) notifică în prealabil persoana vizată cu privire la datele cerute de lege direct cu privire la formularea consimțământului persoanei vizate.
    7.1.3. Vânzătorul informează cumpărătorul că, în conformitate cu § 10 alin. 3 litere b) Actul nr. 122/2013 Col. privind protecția datelor cu caracter personal și privind modificările aduse anumitor acte (denumită în continuare „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”), vânzătorul, în calitate de operator, va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în procesul de încheiere a unui contract de cumpărare fără a acestuia consimțământul în calitate de persoană vizată, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de vânzător în relații precontractuale cu cumpărătorul, care se realizează la cererea cumpărătorului, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară pentru executarea contractului de cumpărare în care cumpărătorul este una dintre părțile contractante. Operatorul este înregistrat la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
    7.1.4. Părțile contractante au convenit că cumpărătorul, dacă este consumator, este obligat să informeze vânzătorului numele și prenumele său, adresa de reședință permanentă inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail în comandă. Părțile contractante au convenit că cumpărătorul, în cazul în care este antreprenor, este obligat să notifice vânzătorului în ordinea numelui său comercial, a adresei sediului social inclusiv a codului poștal, a numărului de securitate socială, a numărului de telefon și a adresei de e-mail.
    7.1.5. Bifând căsuța corespunzătoare înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul poate acorda vânzătorului acordul său în conformitate cu § 11 alin. 1 și următoarele. din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, astfel încât vânzătorul prelucrează și stochează datele sale personale, în special cele enumerate mai sus, și/sau care sunt necesare activităților vânzătorului în vederea trimiterii de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite și le prelucrează în toate sistemele sale informatice privind transmiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite. Cumpărătorul acordă vânzătorului acest consimțământ pentru o anumită perioadă până la îndeplinirea scopului prelucrării datelor cu caracter personal ale cumpărătorului. După îndeplinirea scopului prelucrării, vânzătorul va dispune imediat de datele personale ale cumpărătorului. Cumpărătorul își poate retrage în scris consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment.
    7.1.6. Cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze datele sale personale (la înregistrare, în contul său de utilizator sau la plasarea unei comenzi) în mod corect și veridic și că este obligat să informeze vânzătorul fără întârzieri nejustificate cu privire la modificarea datelor sale personale.
    7.1.7. Prin prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, vânzătorul poate încredința unui terț în calitate de procesator. Informațiile actuale despre procesatorii de date cu caracter personal sunt enumerate aici și vor fi, de asemenea, trimise cumpărătorului la cererea acestuia.
    7.1.8. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru timpul necesar atingerii scopului de prelucrare in forma electronica in mod automat sau in forma tiparita in mod neautomatizat.

7.2. Drepturile persoanei vizate

  • 7.2.1. Persoana afectată are dreptul de a cere operatorului pe baza unei cereri scrise
    a) confirmarea faptului că sunt sau nu prelucrate date cu caracter personal despre ea;
    b) într-o formă general inteligibilă, informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal în sistemul informațional în măsura în care este prevăzută § 15 alin. 1 litera a) la e) pct. 2-6 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal; la emiterea unei decizii conform § 28 alin. 5 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, persoana afectată are dreptul să se familiarizeze cu procedura de prelucrare și evaluare a operațiunilor;
    c) într-o formă general inteligibilă, informații precise despre sursa de la care a obținut datele ei cu caracter personal pentru prelucrare;
    d) într-o formă general inteligibilă, o listă a datelor sale personale care fac obiectul prelucrării;
    e) corectarea sau lichidarea datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte, incomplete sau depășite, care fac obiectul prelucrării;
    f) lichidarea datelor sale personale, al căror scop a încetat; în cazul în care obiectul prelucrării îl constituie documente oficiale care conțin date cu caracter personal, acesta poate solicita restituirea acestora;
    g) lichidarea datelor sale cu caracter personal, care fac obiectul prelucrării, dacă a existat o încălcare a legii;
    h) blocarea datelor sale personale din cauza retragerii consimțământului înainte de expirarea perioadei de valabilitate a acestuia, în cazul în care operatorul prelucrează date cu caracter personal pe baza consimțământului persoanei în cauză.
    7.2.2. Pe baza unei cereri scrise, persoana afectată are dreptul de a se opune operatorului
    a) prelucrarea datelor sale cu caracter personal, despre care presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct fără acordul ei, și solicită lichidarea acestora;
    b) utilizarea datelor cu caracter personal menționate la § 10 alin. 3 litere d) Legea privind protecția datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct prin poștă; sau
    c) furnizarea datelor cu caracter personal menționate la § 10 alin. 3 litere d) Legea privind protecția datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct.
    7.2.3. Persoana afectată, pe baza unei cereri scrise sau în persoană, dacă problema nu poate fi amânată, are dreptul de a se opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal cu operatorul în cazurile conform § 10 alin. 3 litere a), e), f) sau g) din Legea privind protecția datelor cu caracter personal, prin expunerea motivelor legitime sau prin prezentarea dovezilor de imixtiune neautorizată în drepturile și interesele sale protejate de lege, care sunt sau pot fi prejudiciate într-un anumit caz printr-o astfel de prelucrare a date personale; dacă acest lucru nu este împiedicat din motive legale și se dovedește că obiecția persoanei în cauză este justificată, operatorul este obligat să blocheze și să dispună de datele cu caracter personal, a căror prelucrare persoana vizată a opus, fără întârzieri nejustificate și să dispună dintre ele imediat, după cum o permit circumstanțele.
    7.2.4. Persoana afectată, în baza unei cereri scrise sau în persoană, în cazul în care problema nu poate fi amânată, are, de asemenea, dreptul de a se opune operatorului în orice moment și de a nu se supune unei decizii a operatorului care ar avea efecte juridice sau semnificative. impact pentru el, dacă o astfel de decizie este emisă exclusiv pe baza unor acțiuni de prelucrare automată a datelor sale personale. Persoana afectată are dreptul de a cere operatorului să revizuiască decizia emisă printr-o metodă diferită de forma automată de prelucrare, în timp ce operatorul este obligat să dea curs solicitării persoanei afectate, în așa fel încât persoana împuternicită să aibă un rol decisiv în revizuirea deciziei; operatorul informează persoana afectată despre modalitatea de examinare și rezultatul constatării în termen de 30 de zile de la data primirii cererii. Persoana în cauză nu are acest drept numai dacă este prevăzut de o lege specială, în care sunt reglementate măsuri de asigurare a intereselor legitime ale persoanei în cauză sau dacă, în cadrul relațiilor precontractuale sau pe durata existenței unor raporturilor contractuale, operatorul a emis o decizie prin care a dat curs cererii persoanei în cauză, sau dacă în baza contractului, operatorul a luat alte măsuri adecvate pentru a asigura interesele legitime ale persoanei în cauză.
  • 7.2.5. Dacă persoana în cauză își exercită dreptul
    a) în scris și din conținutul cererii sale rezultă că își exercită dreptul, cererea se consideră a fi depusă în conformitate cu prezenta lege; cererea depusă prin e-mail sau fax va fi transmisă de persoana în cauză în scris în cel mult trei zile de la data trimiterii;
    b) personal, verbal, în procesul-verbal, din care trebuie să rezulte clar cine a exercitat dreptul, ce se pretinde și când și cine a întocmit procesul-verbal, semnătura acestuia și semnătura persoanei în cauză; operatorul este obligat să predea persoanei în cauză o copie a procesului-verbal;
    c) în cazul unui intermediar conform lit. a) sau lit. b), acesta este obligat să predea operatorului această cerere sau proces verbal fără întârzieri inutile.
    7.2.6. În cazul în care persoana în cauză suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate fără autorizație, aceasta poate înainta o propunere oficiului pentru demararea unei proceduri de protecție a datelor cu caracter personal.
    7.2.7. În cazul în care persoana în cauză nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal. Dacă persoana în cauză nu este în viață, drepturile sale, pe care le avea în temeiul prezentei legi, pot fi exercitate de o persoană apropiată.
    7.2.8. Cumpărătorul este familiarizat cu depozitarea așa-numitului cookie-uri pe computerul lui. Prin setările browserului său web, cumpărătorul poate șterge, bloca sau dezactiva manual cookie-urile individuale. Cookie-urile individuale pot fi, de asemenea, blocate sau activate numai pentru anumite pagini. Mai multe informații sunt conținute în politica privind cookie-urile.

8. Dispoziții finale

  • 8.1. Limba de comunicare între operator și cumpărător și limba contractului de cumpărare este slovacă. Contractele de cumpărare încheiate sunt arhivate de către operator în formă electronică și nu sunt accesibile altor persoane.
    8.2. În cazul în care unele prevederi ale acestor termeni și condiții sunt invalide sau ineficiente din orice motiv, acest fapt nu provoacă invaliditatea sau ineficacitatea altor părți ale termenilor și condițiilor sau contractului de cumpărare.
    8.3. Formularea acestor termeni și condiții poate fi modificată de către operator. Termenii și condițiile modificate intră în vigoare din ziua publicării lor. Drepturile și obligațiile operatorului și ale cumpărătorului care apar înainte de data intrării în vigoare a noii formulări a termenilor și condițiilor nu sunt afectate de modificare.
    8.4. În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), părțile contractante convin ca relația stabilită prin contractul de cumpărare, precum și orice dispute care decurg din acesta sunt guvernate de legea Republicii Slovace.
    8.5. Vânzătorul este autorizat să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Inspecția comercială este asigurată de biroul comercial relevant în sfera sa de aplicare. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Autoritatea de supraveghere pentru protecția cumpărătorului în calitate de consumator este Inspectoratul Inspecției Comerțului Slovac pentru Regiunea Bratislava, Prievozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava, http://www.soi.sk/sk/Podavanie- podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti .soi.
    8.6. Părțile contractante au convenit că instanțele din Republica Slovacă au jurisdicție asupra oricăror litigii între operator și cumpărător. Eventualele litigii între operator și consumator pot fi soluționate și pe cale extrajudiciară. Într-un astfel de caz, consumatorul poate contacta subiectul soluționării extrajudiciare a litigiilor, care este Inspecția Comerțului Slovacă sau o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista de entități de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei din Slovacia. Republică. Consumatorul poate depune o plângere și prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor RSO în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea litigiilor consumatorilor online, care modifică Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22/CE (denumit în continuare „Regulamentul privind soluționarea litigiilor consumatorilor online”), care este disponibil online la: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK.Operatorul recomandă cumpărătorului să folosească mai întâi adresa de e-mail info@givsport.ro pentru a rezolva situaţia înainte de a trece la extrajudiciar sau soluționarea judiciară a litigiului.

În Liptovský Hrádek pe 20 aprilie 2018
GIVsport s.r.o.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version