Infobar icon

Adăugați imprimare în coș sau produse OUTLET

Categorie
 
 
 
RO 2
 
 
 
 
 
 

Procedura de reclamații a magazinului online GIVsport

reglementarea condițiilor de reclamație între operator/vânzător și client/cumpărător (denumit în continuare „RP”)

Dispoziții introductive

1. Magazinul online de la adresa https://www.givsport.ro (denumit în continuare „magazinul online”) este operat de compania GIVsport s.r.o., cu sediul social la Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, înscrisă în registrul comerțului al Judecătoriei Žilina, Secția: Ltd., inserați nr. 66444/L, număr ID: 50 527 584 (denumit în continuare „operator” sau „vânzător”), legătură bancară: Slovenská sporiteľňa, a.s., nr. cont: SK98 0900 0000 0051 1988 0466. Date suplimentare despre vânzător importante pentru contactul consumatorului cu vânzătorul sunt următoarele:
e-mail: info@givsport.ro

2. Clientul (cumpărătorul) din magazinul online este orice persoană fizică sau juridică care depune un formular electronic cu o comandă de bunuri (produs/e sau serviciu/e).


3. Prezentul Regulament de reclamații reglementează raporturile juridice dintre operator și client, atunci când se ocupă de reclamații privind corectitudinea și calitatea bunurilor și serviciilor furnizate de operator.

4. O plângere în sensul acestei proceduri de reclamație înseamnă un drept afirmat de client de răspundere pentru defectele bunurilor sau serviciilor furnizate de client, care necesită un anumit remediu sau compensare pentru executarea defectuoasă sau neîndeplinirea obiectului contractului.


Procedura de tratare a reclamațiilor

 Ne puteți trimite mărfuri ambalate și nedeteriorate la adresa: EXPANDECO - Givsport, East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151, Fót. Odată cu bunurile, trebuie atașat și un formular de reclamație completat. După primirea mărfurilor, vă vom rambursa contravaloarea bunurilor returnate și apoi puteți plasa o nouă comandă pentru produsul dorit. In caz de deteriorare a marfii, pe langa valoarea acesteia, returnam si bani pentru transport, toate costurile fiind astfel suportate de catre vanzator. Încercăm să tratăm cu promptitudine toate reclamele pentru dvs. (termenul limită legal pentru soluționarea unei reclamații este de cel mult 30 de zile de la data depunerii reclamației).

1. În conformitate cu prezentul RP, persoana autorizată poate depune o plângere personal, în scris sau prin e-mail.


2. În special, din plângere trebuie să rezulte următoarele:
• cine depune plângerea (nume, prenume, adresa domiciliului permanent),
• subiectul revendicării sau ceea ce solicită clientul,
• cui i se adresează plângerea,
• data depunerii cererii,
• semnătura clientului sau semnătura Persoanei Autorizate împreună cu o împuternicire.

3. În cazul depunerii unei reclamații prin e-mail, fax sau în scris de către o persoană autorizată în numele clientului, la plângere trebuie atașată o împuternicire de reprezentare a clientului în problema reclamației.

4. În cazul în care reclamația nu conține cerințele enumerate la pct. 2 al prezentului articol, aceasta va fi considerată neautorizată.

5. Termenul limită de procesare a unei cereri nu depășește 30 de zile de la data depunerii cererii. Clientul emite clientului un document scris despre procesarea cererii.

6. Aplicarea revendicării înseamnă ziua aplicării revendicării de către client. Ziua de aplicare a reclamației se consideră a fi:
• pentru trimiterile poștale – ziua în care reclamația este livrată la sediul social al clientului)
• în cazul livrării personale – data de pe copia cererii, cu care clientul confirmă livrarea
• la livrarea prin e-mail – ziua de livrare a mesajului de e-mail la adresa de e-mail a clientului.

7. Alte raporturi juridice dintre operator și client nereglementate în mod expres prin prezentul Regulament pentru reclamații vor fi reglementate de prevederile relevante ale contractelor individuale încheiate între operator și client, prevederile relevante ale reglementărilor legale cu caracter general obligatoriu valabile pe teritoriul Republica Slovacă, în această ordine.

8. Clientul are dreptul să modifice sau să completeze prezentele Regulamente pentru reclamații în orice moment, din cauza modificărilor aduse reglementărilor legale și ale mediului de afaceri. Clientul va determina redactarea actuală a Procedurii de reclamații prin publicarea acesteia pe site-ul său 

Prezentul RP intră în vigoare și efectuează de la 01.03.2016 și înlocuiește integral RP anterior. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica RP chiar și fără notificare prealabilă.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version